Sunday 13 August 2023

Ваканция или край

От 33 дена стои това съобщение на сайта и чакам помощ от някой, който да създаде приложение (app - application) и направи така, че сами да се подреждат службите. Не сме, май, от най-интелигентните, които ползваме този сайт.

Търся IT специалист да ме научи как да направя блога ми в различни отдели: Октоих, Миней, Требник… и съответните подотдели. За 33 дни не се появи човек.


    В същото време получих насърчения: "Давай, брат, продължавай да подреждаш и качваш, че без твоя блог не можем да се оправим!"


    Ами, освен да се примирите с моето невежество и продължите да пеете за слава Божия. Бог да ми прости и на мен! "Една птичка пролет не прави", нали така се казва?

1 comment:

  1. От сърце благодаря отче за всичко, което сте направил! Изключително полезен е бил за мен и много други хора Вашият труд и определено ще ми липсва много. Дали имате за Успение Богородично службата или да се справяме сами? Бог да Ви дарува здраве и вдъхновение за служба Нему! За много и благословени години! Още веднъж Благодаря!

    ReplyDelete